//

Kan Iphone 5s niet herstellen want firmware is niet compatibel

Kan Iphone 5s niet herstellen want firmware is niet compatibel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat hier geen vragen gesteld mogen worden over jb of unlocken. Maar ik wil slechts mijn telefoon herstellen tot de fabrieksstand. Na het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-11-19, 23:56
noobie123 noobie123 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 1
Standaard Kan Iphone 5s niet herstellen want firmware is niet compatibel

Ik weet dat hier geen vragen gesteld mogen worden over jb of unlocken. Maar ik wil slechts mijn telefoon herstellen tot de fabrieksstand.

Na het herstellen krijg ik bij itunes het bericht: herstellen mislukt want de firmware is niet compatibel. Ik heb op deze forum meerdere dezelfde vragen bekeken maar heb geen heldere antwoord gevonden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast vriendelijk bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s herstellen lukt niet; stopt bij herstellen firmware met error 50 Vally iPhone algemeen 1 12-11-15 14:28
ipad firmware niet compatibel. akuyp iPad algemeen 2 01-06-13 21:03
iPhone: De iPhone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatibel is. mathijs666 Jailbreak 13 07-05-13 18:36
iPhone: Firmware bestand niet compatibel mogumrs Jailbreak 1 17-09-12 20:06
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.