contacten uit deelfunctie verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Als ik via safari of bijvoorbeeld via foto's iets wil delen via de deelfunctie (vierkante blokje met pijtje) onderin de telefoon, dan kan krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten uit deelfunctie verwijderen
Beste,
Als ik via safari of bijvoorbeeld via foto's iets wil delen via de deelfunctie (vierkante blokje met pijtje) onderin de telefoon, dan kan krijg ik ook gelijk een paar contacten te zien waar ik al eens iets mee heb gedeeld. Hoe krijg ik deze contacten verwijderd uit de deelfunctie, zodat ze daar dus niet meer zichtbaar zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had ook zo’n contact erbij staan en had dezelfde vraag.
Nu heb ik bij berichten de berichten van die persoon verwijderd want daar keam deze vandaan en nu is dat contact weg in dat “snelle menu” |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email account verwijderen met behoud contacten. (Alle contacten) | Rudyvanlent | iPhone algemeen | 0 | 18-04-15 10:36 |
Contacten verwijderen | Laurens12 | iPhone algemeen | 8 | 19-09-13 22:45 |
contacten verwijderen ? | steelo | iPhone algemeen | 20 | 03-12-11 23:34 |
contacten verwijderen | buddha | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 11:35 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|