batterij percentage weergave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd heb ik het probleem dat de weergave van batterij percentage raar gedrag vertoont. Ik heb deze al gekalibreerd. Probleem is als volgt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij percentage weergave
Sinds enige tijd heb ik het probleem dat de weergave van batterij percentage raar gedrag vertoont. Ik heb deze al gekalibreerd.
Probleem is als volgt. Ik laad de telefon tot 100% en gebruik hem dan bv voor 1 uur, dan geeft deze aan dat batterij nog bv 65% heeft. Herstart ik de telefoon dan staat er na herstart bv 85% als baterij percentage. De batterij heeft volgens de telefon nog een capaciteit van 92%. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het wel een officiële batterij? Of is de batterij ooit vervangen? Misschien zit het probleem daar in.
|
|
|||
|
|||
Het is de originele batterij. Deze is nooit vervangen. Ga ervan uit dat dit bij 92% capaciteit ook nog niet nodig is. Verder werkt alles zoals het hoort. Alleen dat het weergegeven batterij percentage van geen kant klopt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij percentage | boeffie | iPhone algemeen | 7 | 08-01-19 09:01 |
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) | JeroenVS | iPhone algemeen | 2 | 05-01-18 20:13 |
iPod touch: Batterij percentage | Vino123 | Jailbreak | 4 | 30-06-11 17:23 |
Alle iDevices: Batterij percentage | gufra | Jailbreak | 6 | 14-03-11 22:08 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
|
|