Iphone touchscreen defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik heb de iPhone X en sinds vanmiddag heeft hij wat aparte kuren. de knoppen aan de zijkanten werken allen nog, het beeldscherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone touchscreen defect
Dag allen,
Ik heb de iPhone X en sinds vanmiddag heeft hij wat aparte kuren. de knoppen aan de zijkanten werken allen nog, het beeldscherm gaat gewoon aan. Alleen hij reageert heel slecht op touchscreen.. Zodra ik dit wil gebruiken dan reageert hij of niet of half.. maar hij doet ook veel uit zichzelf, hij drukt apps open, typt letters, probeert te bellen etc. ik heb geprobeerd te googlen maar het enige wat ik zie staan is eventuele vochtschade. Dit lijkt me erg sterk, ligt niet in de badkamer bij douchen of iets, niet in aanraking geweest met water. daarnaast heb ik gekeken naar de vochtindicator maar die is niet roodgekleurd zover ik zie. WEet iemand van jullie wat dit kan zijn ? Groet, Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
denk dat je scherm ooit is vervangen met een slechte kwaliteit scherm (immitatie)
had er hier ook een met de zelfde symtomen |
|
|||
|
|||
Of een slecht geplaatste screenprotector?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s touchscreen defect, wat is slim? | Slala | iPhone algemeen | 1 | 22-08-15 17:39 |
Touchscreen ipad 2 defect na waterschade? | roger98 | iPad algemeen | 1 | 07-05-12 18:35 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
touchscreen defect gedeeltelijk | paashaasr1 | iPhone algemeen | 0 | 17-05-09 10:55 |
|
|