Bluetooth opdracht hotspot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet telkens m’n persoonlijke hotspot aan/uit zetten via instellingen ..... Bluetooth staat altijd aan op iPhone (dat mag en wil ik ook ) Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth opdracht hotspot
Ik moet telkens m’n persoonlijke hotspot aan/uit zetten via instellingen .....
Bluetooth staat altijd aan op iPhone (dat mag en wil ik ook ) Ik heb ook een bluetooth speaker die ik zelf aan/uit zet. Als ik deze aanzet wordt er verbinding gemaakt met de iPhone. Nu wil ik ook als ik de bluetooth speaker aanzet dat de “persoonlijke hotspot” ingeschakeld wordt op de iPhone. En zodra ik de bluetooth speaker uitzet dat de persoonlijke hotspot uitgezet wordt. Is dit mogelijk met “opdrachten” of een Siri commando ? Nu kan ik met siri de persoonlijke hotspot niet aan/uit zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zoek het zelfde voor mijn Android auto radio iemand?
|
|
||||
|
||||
Helemaal niemand hier ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS als hotspot, Bluetooth blijft maar zoeken. | HannekeCampagne | iPhone algemeen | 3 | 14-07-13 16:03 |
Persoonlijke Hotspot krijg alleen verbinden via bluetooth of usb | basvi | iPhone algemeen | 13 | 29-01-13 00:07 |
|
|