//

Configuratieprofiel externe camera niet zichtbaar

Configuratieprofiel externe camera niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik gebruik een Sony Cybershot camera en heb daarmee de mogelijkheid om een Wi-Fi-verbinding te maken om foto's naar mijn iPhone te uploaden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-19, 13:16
frankovici frankovici is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2019
Berichten: 1
Standaard Configuratieprofiel externe camera niet zichtbaar

Goedemiddag allemaal,

Ik gebruik een Sony Cybershot camera en heb daarmee de mogelijkheid om een Wi-Fi-verbinding te maken om foto's naar mijn iPhone te uploaden. Deze functie werkt met de Imaging Edge-app (voorheen PlayMemories) van Sony. Lange tijd werkte dit voor mij perfect en had ik geen problemen. Vanwege een fout waarmee waarschijnlijk veel gebruikers van de app te maken hebben gehad, lukte het mij niet meer om een Wi-Fi-verbinding te maken tussen camera en iPhone. Er zijn toen de nodige updates geweest van de app en het zou nu weer moeten kunnen. Ik heb wel het configuratieprofiel van de camera op mijn iPhone verwijderd, als gevolg van een melding die ik toen kreeg. De camera is nu dan ook niet meer gekoppeld aan Imaging Edge en door gebruik van de QR-code op de camera zou ik dit opnieuw moeten kunnen doen. Ik krijg echter de melding (zie bijlagen) dat "hetzelfde configuratieprofiel eerst verwijderd moet worden". Ik zie dit profiel helemaal nergens meer staan (überhaupt geen configuratieprofielen) en heb geen idee waarom ik deze melding krijg. Is dit een bekend probleem? Moet ik het wellicht ergens anders in zoeken?

-------Excuses, kan verwijderd worden. Probleem is inmiddels opgelost-------

Laatst gewijzigd door frankovici; 26-12-19 om 13:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Externe camera aansluiten op iPad. berry iPad algemeen 2 19-09-16 16:05
Externe camera aansluiten op ipad Ronnie1971 iPad algemeen 3 07-08-13 16:08
externe camera via USB Noordh iPad Apps 3 14-03-13 11:48
Externe hd aan de iPad met camera kit? Davidgilmour iPad accessoires en onderdelen 15 26-09-10 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.