Externe camera aansluiten op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil foto,s vanaf mijn camera op de ipad 2 zetten Aan het laat kabeltje heb ik een usb verloopstekker female to female en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe camera aansluiten op ipad
Hallo
Ik wil foto,s vanaf mijn camera op de ipad 2 zetten Aan het laat kabeltje heb ik een usb verloopstekker female to female en zo mijn camera kabel aan gesloten Als ik de camera aanzet gebeurt er op de ipad niets en zie geen foto's Heb ik daar een app voor nodig oid ? Wie kan mij helpen Gr. Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Oke bedankt
Dan ga ik die bestellen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe microfoon op 4S aansluiten? | highway1962 | iPhone algemeen | 1 | 20-03-13 21:36 |
externe camera via USB | Noordh | iPad Apps | 3 | 14-03-13 12:48 |
Externe HD aansluiten op iPad2 ? | Lancia | iPad algemeen | 8 | 28-03-11 23:00 |
Externe hd aan de iPad met camera kit? | Davidgilmour | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 26-09-10 16:21 |
Kaartlezer aansluiten op Camera Connection Kit? | bababakkus | iPad accessoires en onderdelen | 11 | 27-05-10 01:28 |
|
|