video's automatisch naar map video's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) OP mijn iPhone 6 gingen mijn gemaakte video's rechtstreeks naar een album"video's" in foto's. Ik heb alles overgezet naar mijn nieuwe iPhone 11 en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video's automatisch naar map video's
OP mijn iPhone 6 gingen mijn gemaakte video's rechtstreeks naar een album"video's" in foto's. Ik heb alles overgezet naar mijn nieuwe iPhone 11 en het album video's is verdwenen. Ik snap dat ik een nieuw album kan aanmaken maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ze daar automatisch in gaan?
Dank! Laatst gewijzigd door Ivy321; 25-01-20 om 13:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een video maakt op je iPhone 11, kun je die dan niet terugvinden onder Mediatypen -> Video's in de Foto's app? (Dat is volgens mij de vernieuwde weergave van video's in iOS 13)
Ik gebruik ook iOS 13 en opgenomen video's staan bij mij netjes onder "Video's". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video via maildrop naar video maker | redcap | iPad algemeen | 1 | 22-12-18 21:54 |
Video: Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder | sha100 | Muziek, foto & video | 3 | 15-05-18 11:56 |
|
|