Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende probleem: Als ik foto's en video's kopieer vanuit foto's en deze plak in een map in Finder dan worden de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder
Hallo,
Ik heb het volgende probleem: Als ik foto's en video's kopieer vanuit foto's en deze plak in een map in Finder dan worden de video's automatisch omgezet naar JPG bestand terwijl dat niet de bedoeling is. Hoe kan ik dit oplossen of terughalen? Ik heb inmiddels de foto's en video's uit foto's gewist. Ook recent gewist heb ik helaas al verwijderd. Alvast dank, Sharief |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus niet de bedoeling om video's simpelweg te kopiëren uit de Fotobibliotheek. Video's moet men exporteren naar de gewenste locatie. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ohhh neeeeee. Dat is balen. Kan ik die bestanden niet op een of andere manier weer op filmformaat krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Geïmporteerde video's worden foto's in Finder | rmnzlnsk | Muziek, foto & video | 1 | 06-05-15 09:46 |
Epub op Ipad wordt automatisch omgezet in ZIP en kan niet in Ibooks | Hans2013 | iPad algemeen | 9 | 11-02-13 15:36 |
Worden foto's naar Ipad 2 automatisch verkleind met programma Shrink Pic? | ErnstGala | Muziek, foto & video | 0 | 14-07-12 21:34 |
Foto: Foto's worden niet gekopieerd | Hoppieee | Muziek, foto & video | 1 | 23-02-12 14:58 |
|
|