//

Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder

Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende probleem: Als ik foto's en video's kopieer vanuit foto's en deze plak in een map in Finder dan worden de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-18, 08:52
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard Video's gekopieerd uit foto's worden automatisch omgezet naar JPG in Finder

Hallo,

Ik heb het volgende probleem: Als ik foto's en video's kopieer vanuit foto's en deze plak in een map in Finder dan worden de video's automatisch omgezet naar JPG bestand terwijl dat niet de bedoeling is. Hoe kan ik dit oplossen of terughalen? Ik heb inmiddels de foto's en video's uit foto's gewist. Ook recent gewist heb ik helaas al verwijderd.

Alvast dank,

Sharief
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-18, 09:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sha100 Bekijk bericht
Ik heb het volgende probleem: Als ik foto's en video's kopieer vanuit foto's en deze plak in een map in Finder dan worden de video's automatisch omgezet naar JPG bestand terwijl dat niet de bedoeling is.
Foute conclusie! Video's worden tijdens het kopiëren niet omgezet naar het JPEG-formaat. JPEG is niet voor bewegende beelden. Als je een video kopieert/plakt uit de Fotobibliotheek wordt er een JPEG thumbnail aangemaakt.

Het is dus niet de bedoeling om video's simpelweg te kopiëren uit de Fotobibliotheek. Video's moet men exporteren naar de gewenste locatie.

Citaat:
Ik heb inmiddels de foto's en video's uit foto's gewist. Ook recent gewist heb ik helaas al verwijderd.
Weg is weg. Als je nog een Time Machine backup hebt zou je kunnen proberen om de Fotobibliotheek terug te zetten.
  #3  
Oud 15-05-18, 10:19
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Ohhh neeeeee. Dat is balen. Kan ik die bestanden niet op een of andere manier weer op filmformaat krijgen.
  #4  
Oud 15-05-18, 10:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sha100 Bekijk bericht
Kan ik die bestanden niet op een of andere manier weer op filmformaat krijgen.
Een thumbnail is een JPEG plaatje daar kan men geen film van maken. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Geïmporteerde video's worden foto's in Finder rmnzlnsk Muziek, foto & video 1 06-05-15 08:46
Epub op Ipad wordt automatisch omgezet in ZIP en kan niet in Ibooks Hans2013 iPad algemeen 9 11-02-13 14:36
Worden foto's naar Ipad 2 automatisch verkleind met programma Shrink Pic? ErnstGala Muziek, foto & video 0 14-07-12 20:34
Foto: Foto's worden niet gekopieerd Hoppieee Muziek, foto & video 1 23-02-12 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.