//

Nieuwe app toevoegen aan 'delen' menu

Nieuwe app toevoegen aan 'delen' menu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Graag jullie hulp bij het volgende: Als ik in de Apple app 'Foto's' klik op de knop 'delen' wil ik graag de foto rechtstreeks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-20, 11:48
rotero rotero is offline
• iOS 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Question Nieuwe app toevoegen aan 'delen' menu

Hoi,

Graag jullie hulp bij het volgende:

Als ik in de Apple app 'Foto's' klik op de knop 'delen' wil ik graag de foto rechtstreeks openen in bijvoorbeeld Snapseed. Snapseed is uiteraard geïnstalleerd op mijn iPhone, maar Snapseed staat niet bij de beschikbare apps in het 'delen' menu. Ook als ik helemaal rechts van de beschikbare apps op 'Meer' klik kan ik Snapseed niet toevoegen of selecteren.

Hopelijk kan iemand mij uitleggen hoe ik Snapseed (of welke app dan ook) kan toevoegen aan het 'delen' menu, zodat ik rechtstreeks vanuit de 'Foto's' app een foto in Snapseed kan openen.

Of zou Apple Snapseed om welke reden dan ook niet toelaten in het menu 'delen'?

[ik gebruik een iPhone 11 Pro met iOS 13.3.1]

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,
Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-20, 14:49
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Kom je hier verder mee?
https://www.iculture.nl/tips/deelmenu-aanpassen/
  #3  
Oud 01-02-20, 15:31
rotero rotero is offline
• iOS 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Hoi Mariche,

Bedankt voor je reactie!

Ik lees hier inderdaad het volgende:
"Het is niet mogelijk om apps toe te voegen die niet in de lijst staan. Apps moeten door ontwikkelaars aangepast worden om samen te kunnen werken met het deelmenu. Wil je een app graag in het deelmenu zetten dat niet geschikt is, dan kun je dus het beste contact opnemen met een ontwikkelaar."

Toch jammer! Hopelijk wordt dit nog eens aangepast. Er staan wel Google apps in het deelmenu, maar Snapseed helaas (nog) niet. Ik zal eens kijken of Snapseed benaderbaar is voor zo'n suggestie.

Groeten,
Rob
Reageren

Labels
delen, fotos, share, snapseed



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe services toevoegen? AeronNL Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 21-08-11 11:22
Mac OS X: Nieuwe foto's toevoegen? malidi iTunes 2 13-02-11 13:16
Nieuwe contactgegevens toevoegen Wim De Cleen iTunes 0 06-07-10 12:30
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? Masterdenk iPhone algemeen 3 01-06-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.