Spellingscorrectie op "'m"uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 13 loop ik regelmatig tegen iets heel irritants aan. Zodra ik een zin tiep op m'n iPhone of iPad en ik gebruik "'m" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spellingscorrectie op "'m"uitzetten
Sinds iOS 13 loop ik regelmatig tegen iets heel irritants aan.
Zodra ik een zin tiep op m'n iPhone of iPad en ik gebruik "'m" erin "dat gaat 'm niet worden" wil de spellingcorrectie 'm veranderen in "me" "dat gaat me niet worden" Stront irritant. Ik hoop dat iemand een suggestie heeft (zonder de spellingcorrectie uit te hoeven zetten om dit op te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je m toevoegd aan autocorrect woordenboek?
|
|
|||
|
|||
Als je bedoeld in Instellingen/Algemeen/Toetsenbord/Textvervanging, nee dat werkt ook niet, ik heb “‘m” daar ingezet maar de autocorrectie wil er nog steeds “me” van maken.
|
|
|||
|
|||
En als je de autocorrectie uitzet?
Bij mij met autocorrectie aan 'm en m geprobeerd en het wordt niets gecorrigeerd naar me. ios 13.3.1 |
|
||||
|
||||
Als de spellingscorrector of -voorspeller de suggesties geeft, staat er links de ingevoerde term tussen aanhalingstekens. Als je daar op klikt, leert jouw telefoon daar van. Na een paar keer wordt die invoer opgenomen in het woordenboek.
Zo kent mijn iPhone nu de namen van mijn kinderen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"configureer Apple pay" uitzetten op iPad | wimpad | iPad algemeen | 0 | 23-11-19 11:09 |
Melding "geen simkaart". uitzetten. | fmrama | iPad algemeen | 10 | 17-10-16 13:42 |
"Push" op gezette tijden automatisch aan- en uitzetten | ℜuben | iPhone algemeen | 8 | 28-04-09 00:43 |
Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten. | Soulplayer | iPhone algemeen | 1 | 15-04-08 19:07 |
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten | tomtom | iPhone algemeen | 0 | 05-02-08 23:15 |
|
|