Willekeurige wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De standaard wekker-app doet bij mij nogal vreemd. Ik heb steeds vaker dat ik een wekker heb gemist en pas veel later gaat hij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Willekeurige wekker
De standaard wekker-app doet bij mij nogal vreemd. Ik heb steeds vaker dat ik een wekker heb gemist en pas veel later gaat hij af onder de noemer "wekker", dus niet snooze/herhaling oid.
Zoals vandaag weer. De wekker stond gepland om 18:35 voor een kort dutje van een half uur maar ik werd uiteindelijk uit mezelf twee uur later wakker. Ik ging er maar even vanuit dat ik de wekker zelf had uitgezet en was doorgeslapen zonder het mij te herinneren. Maar om 22:43 ging de wekker af met "18:35" erbij, bijna 3 uur(!) later. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zojuist getest maar de wekker doet het gewoon helemaal niet. Ik stel het gewoon in zoals het hoort maar als ie de gewenste tijd heeft bereikt gebeurd er helemaal niets.
|
|
|||
|
|||
Zojuist een paar maal getest. De wekker werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
lol het gaat toch om mijn telefoon, niet de jouwe?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus los het zelf maar op als je geen reacties wilt dat het geen algemeen probleem is .
Mijn wekkerfunctiecwerktbook normaal. Sorry hoor maar vond de reactie nogal bot. |
|
|||
|
|||
Ik kan me zijn reactie uitstekend voorstellen.
Als het een algemeen probleem zou zijn stonden er meer berichten over geschreven. Ik heb helaas geen oplossing voor het probleem omdat ik het niet herken. Ik kan alleen zeggen doe eens een reset en test het dan nog eens. |
|
|||
|
|||
Werkt de timer wel gewoon? Klok>wekker>timer. Of probeer bij je agenda een herinnering te zetten voor de volgende ochtend om bv 08:00 en kijk of er dan wel een geluid/melding komt. Of anders een schone installatie om te kijken of dat dan wel normaal functioneert, zonder backup terug te zetten.
|
|
||||
|
||||
De telefoon een keer helemaal opnieuw instellen/herstellen kan helpen. Het zal een softwarefout zijn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid dimt automatisch en op willekeurige momenten | broscy | iPhone algemeen | 6 | 21-10-18 21:01 |
iphone met ios 5.0.1 jailbreak start op willekeurige momenten op, help! | robyboy | Jailbreak | 0 | 19-03-12 09:33 |
App die op willekeurige momenten een signaal geeft | tsjanl | iPhone Apps | 3 | 03-03-12 09:30 |
willekeurige App verdwijnt als ik wil installeren | multimsmk | iPhone Apps | 0 | 21-11-11 05:13 |
|
|