app geluid laten maken terwijl hij op stil staat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, is er een moglijkheid om bepaalde apps toch een signaal te laten afgeven ondanks dat de Stilte modus is in geschakeld? ik heb normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app geluid laten maken terwijl hij op stil staat?
Hoi,
is er een moglijkheid om bepaalde apps toch een signaal te laten afgeven ondanks dat de Stilte modus is in geschakeld? ik heb normaal mijn geluid altijd uit staan, maar nu is er 1 alarmering app bij die ik er graag doorheen wil laten komen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms van 1 contact op luid doorkrijgen terwijl iphone op stil staat? | lammylammy | iPhone algemeen | 2 | 07-07-16 09:47 |
Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil | Cybersicko | iPhone algemeen | 2 | 29-10-15 20:25 |
Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat? | vivadeve | iPhone algemeen | 2 | 02-05-15 11:18 |
tijd staat stil en scherm werkt niet? | tomteisman | iPhone algemeen | 11 | 05-12-11 15:13 |
Foto: Beeld van de camera staat stil | Arjo | Muziek, foto & video | 4 | 26-01-11 23:25 |
|
|