sms van 1 contact op luid doorkrijgen terwijl iphone op stil staat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi folks, Ik heb op mn aanhangwagen een gpstracker met simkaart gezet, om diefstal te traceren. Nu wil ik de sms van die sim altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms van 1 contact op luid doorkrijgen terwijl iphone op stil staat?
Hi folks,
Ik heb op mn aanhangwagen een gpstracker met simkaart gezet, om diefstal te traceren. Nu wil ik de sms van die sim altijd laten doorkomen, ook als mn gsm op stil staat. De oproep bij stil is ok, dat staat juist ingesteld, maar de smsmelding komt niet door. En dat is nu net het probleem, die gpstracker stuurt me een sms, hij belt me niet, want dan zou het in orde zijn... Iemand ideeën? Greetz, Lammy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom Lammylammy.
Als je een contact aanmaakt - Aanhanger - en die toevoegt aan Favorieten. Dan i.p.v. "stil" kies je voor " instellingen - niet storen". Daar staan een aantal opties, probeer die eens. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte dit niet zoals mcno schrijft als het een sms is.
Ik heb een nieuwe tracker die nu mij opbelt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil | Cybersicko | iPhone algemeen | 2 | 29-10-15 20:25 |
Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat? | vivadeve | iPhone algemeen | 2 | 02-05-15 11:18 |
iPhone: Jailbreak 4.3.3 terwijl iphone nog op 4.3.1 staat | Kruchie | Jailbreak | 4 | 16-05-11 23:48 |
iPhone profielen? stil, luid, alleen tril? | jaimiefanatic | Ringtones en Wallpapers | 7 | 24-02-11 22:52 |
Foto: Beeld van de camera staat stil | Arjo | Muziek, foto & video | 4 | 26-01-11 23:25 |
|
|