Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag. Ik krijg vaak meldingen van spelletjes, whatsapp etc. terwijl ik dat het liefst op stil wil hebben. Maar als ik mijn telefoon op stil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil
Goedendag. Ik krijg vaak meldingen van spelletjes, whatsapp etc. terwijl ik dat het liefst op stil wil hebben. Maar als ik mijn telefoon op stil heb laten staan, kan ik mijn ringtone niet horen, wat heel erg logisch is. Ik vroeg me af of het mogelijk was dat mijn telefoon op stil is, maar mijn beltoon op luid
Ik heb een iPhone 6, iOS 9.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt bij Instellingen > Berichtgeving per app instellen of je geluid wilt of niet. Als je de ongewenste geluiden hebt uitgeschakeld kun je gewoon de zijschakelaar van de iPhone omhoog zetten.
|
|||
|
|||
Je kan ook altijd op niet storen zetten. Dan moet je in instellingen instellen dat alleen binnenkomende oproepen dan geluid mogen maken.
Dit heb ik ook ingesteld. Ik heb alleen geluid van telefoontjes. Berichten, spellen, mails etc geven geen geluid meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat? | vivadeve | iPhone algemeen | 2 | 02-05-15 11:18 |
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock | DennisVenemaFotografie | iPhone algemeen | 5 | 20-12-13 00:03 |
Gekochte beltoon op de telefoon instaleren | sabor | Ringtones en Wallpapers | 0 | 06-12-11 18:24 |
iPhone profielen? stil, luid, alleen tril? | jaimiefanatic | Ringtones en Wallpapers | 7 | 24-02-11 22:52 |
vinden jullie de beltoon luid genoeg | fideel | iPhone algemeen | 4 | 01-05-08 00:47 |
|
|