pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de standaard mail app op mijn iPhone wordt een pdf geopend als afbeelding. Hierdoor zie ik alleen maar de eerste pagina van een (pdf) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone
In de standaard mail app op mijn iPhone wordt een pdf geopend als afbeelding. Hierdoor zie ik alleen maar de eerste pagina van een (pdf) document.
Wanneer ik deze afbeelding wat langer aanraak krijg ik de volgende opties: 'Bewaar afbeelding', 'Kopieer' en 'Annuleer'. Ik zou verwachten dat ik een aantal apps zou krijgen waar ik uit kan kiezen om het bestand te openen, om af te drukken etc. Kan iemand mij vertellen hoe ik pdf bestanden met bijvoorbeeld Acrobat reader kan openen vanuit de standaard mail app op mijn iPhone? Ik heb een Gmail account en gebruik gewoon de standaard mail app van Apple. Ik heb het met alle pdf bestanden die ik via mail ontvang. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone mail wordt benoemd als PRIVE | championnetje | iPhone algemeen | 1 | 05-01-11 16:19 |
Copy afbeelding uit pdf | pterol | iPad algemeen | 6 | 23-08-10 13:29 |
bij aansluiten iphone wordt word geopend | scveld | iTunes | 0 | 23-06-09 14:54 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
Installer wordt niet geopend | manu_003 | Archief | 2 | 30-05-08 22:46 |
|
|