//

Wi-Fi icon verdwenen in IOS 13

Wi-Fi icon verdwenen in IOS 13 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs is mijn iPhone 6S (met IOS versie 12.4.2) in de WC verdwenen. Opgevist en via garantie vervangen door een nieuwe. In de tussentijd mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-20, 14:19
keesbal keesbal is offline
• iOS 13.3
• 12.4.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Zutphen
Berichten: 18
Unhappy Wi-Fi icon verdwenen in IOS 13

Onlangs is mijn iPhone 6S (met IOS versie 12.4.2) in de WC verdwenen. Opgevist en via garantie vervangen door een nieuwe. In de tussentijd mijn oude 5S (die ik regelmatig bijwerkte) gebruikt.
Van de 6S had ik een reserve-kopie in iCloud.

Op de nieuwe iPhone 6S (met IOS 13.3) heb ik geprobeerd de ICloud-kopie van een maand eerder te restoren.

Dat gaf het volgende probleem : bij installeren verdwijnt telkens het Wi-Fi icoontje linksboven, enkele seconden na opstarten. Wi-Fi werkt wel, anders zou ik niets kunnen terugzetten.
Ik heb veel geprobeerd : resetten, hard en soft, netwerkinstellingen weggedaan, vliegtuigmodus aan- en uit.
Op andere Wi-Fi-routers bij kennissen hetzelfde probleem. Het vervelende is dat bepaalde apps niet meer werken, zoals Whatsapp.

Uiteindelijk vanaf iCloud de 5S reservekopie opgehaald. Toen waren de problemen er NIET, werkt als een zonnetje.

Vervelende is wel dat ik twee jaar Whatsapp gesprekken kwijt ben. Geen ramp, gelukkig hebben we alle foto's nog (!)

Iemand suggesties ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-20, 20:47
keesbal keesbal is offline
• iOS 13.3
• 12.4.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Zutphen
Berichten: 18
Standaard

Inmiddels van iemand een iPhone 7 geleend, daar treedt hetzelfde probleem op. Ligt dus niet aan de iPhone. Lijkt het meest op een conflict tussen IOS 13 en mijn back-up.
  #3  
Oud 18-02-20, 18:17
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

backup gewoon niet via Wi-Fi terug zetten is ook vragen om problemen net als een ota update gewoon via kabel en pc/mac

sommige routers geven ook problemen met iphone/ipad vaak de standaard routers van de aanbieders zoals kpn
Reageren

Labels
icon, icoon, verdwenen, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia icon verdwenen Withuus Jailbreak apps en thema's 8 09-02-13 17:14
SMS icon verdwenen photographer-nl iPhone algemeen 9 05-09-12 22:53
iPhone: HELP! Mail icon verdwenen na jailbreak op iPhone 3GS RebelStar Jailbreak 0 05-04-12 01:54
Verdwenen Safari icon frans67 iPhone Apps 2 27-08-11 13:35
iPhone: telefoon icon verdwenen RensIphone Jailbreak 5 19-01-11 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.