Wachtwoord app weergeven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij een app vult hij automatisch het wachtwoord in. Nu ben ik dit wachtwoord zelf vergeten. Kan ik ergens dit wachtwoord vinden? Bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord app weergeven
Hallo,
Bij een app vult hij automatisch het wachtwoord in. Nu ben ik dit wachtwoord zelf vergeten. Kan ik ergens dit wachtwoord vinden? Bij de app zelf staat niet zo’n oog waardoor je het gemakkelijk kan zien. Bij de opgeslagen wachtwoorden staan geen wachtwoorden van apps helaas. Van iCloud stond mijn sleutelhanger overigens uit. Wie heeft de oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is per app verschillend.
Als deze app nergens een optie heeft om het wachtwoord te laten zien dan is het niet mogelijk uiteraard. Meestal is er wel een optie om het password te resetten. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie.
Helaas heb je voor het resetten van het wachtwoord het oude wachtwoord nodig of een code welke vervaagd is op het apparaat. Dat werkt beide dus ook niet. |
|
|||
|
|||
Tsja, als je het oude password niet meer weet dan wordt het lastig.
Misschien hebben ze een helpdesk oid waar je contact mee op kunt nemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoord reservekopie kwijt: hoe reservekopieën verwijderen en nieuw wachtwoord | EssieD | iPhone algemeen | 2 | 09-03-17 09:00 |
foto's weergeven | jaak27 | iPad algemeen | 0 | 27-11-11 13:25 |
GPS signaalsterkte weergeven | Timber01 | iPhone Navigatie | 0 | 04-03-11 10:10 |
E-mails weergeven. | Pim V | iPhone algemeen | 11 | 17-06-09 09:48 |
Foto: Fotoalbum weergeven | wijnstudio | Muziek, foto & video | 0 | 26-04-09 11:17 |
|
|