iPhone XR geen melding Whatsapp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, bij de iPhone XR van mijn vrouw komen er geen meldingen door van Wgatsapp, ondanks dat alle meldingen ingeschakeld zijn. Erg vervelend, want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone XR geen melding Whatsapp
Hallo allemaal, bij de iPhone XR van mijn vrouw komen er geen meldingen door van Wgatsapp, ondanks dat alle meldingen ingeschakeld zijn. Erg vervelend, want in urgentere gevallen moet ik haar via iMessage waarschuwen dat er een Whatsappbericht is.
Wie heeft dé oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je ook binnen whatsapp al gekken hebt of de meldingen aan staan? Die kan je binnen whatsapp per chat aanpassen naar stil of helemaal geen melding.
|
|
||||
|
||||
Ja, dat staat allemaal aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid en melding Whatsapp | Olden | iPhone Apps | 3 | 26-03-18 19:41 |
whatsapp melding instellingen | mariella | iPhone algemeen | 6 | 18-01-16 19:53 |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
|
|