//

Wallpaper reset vanzelf

Wallpaper reset vanzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een wallpaper (achtergrond) instel voor zowel het toegangsscherm als het beginscherm dan reset het beginscherm zichzelf, naar de standaard blauwe achtergrond. De wallpaper ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-20, 19:07
geba geba is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Question Wallpaper reset vanzelf

Als ik een wallpaper (achtergrond) instel voor zowel het toegangsscherm als het beginscherm dan reset het beginscherm zichzelf, naar de standaard blauwe achtergrond. De wallpaper op het toegangsscherm blijft wel behouden.

Het maakt niet uit of dit een eigen foto is, een gedownloade foto of een van de standaard achtergronden de Apple meelevert. Perspectief aan/uit maakt ook niet uit.

Het is niet gekomen na een upgrade van iOS maar dit trad ineens 'spontaan' op.

"Herstel beginschermindeling" heb ik al geprobeerd, helaas was dat niet de oplossing. Herstel alle instellingen zou de volgende actie zijn, maar ik heb nog niet zo'n zin om daarna alles weer in te moeten stellen.

Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-20, 12:15
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Telefoon al een keer een soft reset gegeven? Keer uit-aan? Als dat niet werkt, even proberen te herstellen met iTunes.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #3  
Oud 14-04-20, 20:37
geba geba is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Soft reset, uit/aan heb ik inderdaad al gedaan. Ik vrees ook dat er niks anders overblijft dan herstellen met iTunes of volledig resetten. Maar daar heb ik nog geen zin in

Bedankt voor de suggestie in elk geval!
Reageren

Labels
wallpaper reset



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app sluit vanzelf af gunsmoke iPhone Apps 12 30-01-12 02:21
zoomt vanzelf in roze iPhone algemeen 3 16-09-11 08:00
iPod touch: Toegangscode verscheen vanzelf!? axeldemaster Jailbreak 2 11-08-11 20:47
Sim 'locked' vanzelf dutchwoud iPhone algemeen 2 15-09-08 10:02
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon xzero Jailbreak apps en thema's 0 02-04-08 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.