Iphone 5c terugzetten naar fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) stomme vraag misschien : mijn oude Iphone 5 ligt hier ongebruikt (na aankoop van een nieuwe) en wil hem aan familie geven. Als ik alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5c terugzetten naar fabrieksinstellingen
stomme vraag misschien : mijn oude Iphone 5 ligt hier ongebruikt (na aankoop van een nieuwe) en wil hem aan familie geven. Als ik alles terugzet naar fabrieksinstellingen : 1. moet dat dan met simkaart
2. blijven mijn gegevens in mijn nieuw toestel toch behouden, want alles werd overgezet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. Nee, 2. Ja
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: na terugzetten naar fabrieksinstellingen blijkt de Iphone gesimlocked | bijloke | Unlock | 12 | 11-03-14 10:25 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen. | insanety | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 21:11 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken | memo06 | Archief | 1 | 11-02-10 16:53 |
|
|