//

Microfoon werkt niet zonder luidspreker

Microfoon werkt niet zonder luidspreker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, sinds gisteren heb ik een probleem; als ik iemand bel ben ik niet te verstaan. Zowel regulier bellen als bellen via data (zoals WhatsApp) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-20, 09:55
MiKeZZa MiKeZZa is offline
• iOS 13.6
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard Microfoon werkt niet zonder luidspreker

Mensen, sinds gisteren heb ik een probleem; als ik iemand bel ben ik niet te verstaan. Zowel regulier bellen als bellen via data (zoals WhatsApp) geeft hetzelfde probleem.

Men verstaat mij niet, tenzij ik de luidspreker aan zet. Zodra ik mijn luidspreker aan zet verstaan ze me weer.

Ik vind dit een beetje gek en kan zo snel ook geen vergelijkbare dingen vinden op Google. Is dit een bekend probleem? Zo ja wat kan ik er aan doen?

Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en geprobeerd een koptelefoon aan te sluiten (dat geeft exact hetzelfde probleem).

Telefoon is van eind 2018, dus geen garantie. Stel dat ik dit niet opgelost krijg met een tip hier, wat moeten dan mijn vervolgstappen worden om dit opgelost te krijgen? Kan ik iets bij Apple regelen (meen me iets van een omruilregeling te herinneren met bijbetaling? Maar ik heb wel een gebroken achterkant... Dat helpt vast niet mee), moet ik naar een lokale reparateur, moet ik een harde reset doen. Wat zijn mijn beste opties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-20, 15:03
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

kan natuurlijk diversen oorzaken hebben achterkant is gescheurd dus zal de iphone waarschijnlijk een keer een duikel gemaakt hebben ?
microfoon waar je in praat zit onder bij laaddock https://www.ebay.nl/itm/For-iPhone-X...8AAOSwBTJdcURj dat zou evt kapot kunnen zijn
Maar zoals ik al zeg dit kan echt diversen oorzaken heb zowel hardware als software matig

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18-07-20 om 15:07 ----------

https://support.apple.com/nl-nl/HT203792
neem aan dat je alles getest heb zonder hoes erom heen ?
installeer de app TestM eens en test eens alles even
  #3  
Oud 18-07-20, 18:25
MiKeZZa MiKeZZa is offline
• iOS 13.6
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Het issue is opgelost met installatie van de iOS 13.6 update

Ben er blij mee, maar begrijp er weinig van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon werkt niet meer wanneer ik mensen op luidspreker zet Rayenair iPhone algemeen 7 23-05-13 18:46
iPhone 4S microfoon defect luidspreker oke? Help!? Con iPhone algemeen 4 24-09-12 21:13
Microfoon werkt niet bij 'luidspreker-functie' en film opnemen geertkoetsier iPhone algemeen 8 07-01-12 13:58
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! danzell Archief 4 08-04-09 22:55
Luidspreker werkt niet? influence iPhone algemeen 3 26-11-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.