Nummer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn telefoonnummer laten wijzigen Daarna bij Apple mijn nummer gewijzigd en verder overal waar nodig Maar steeds blijft mijn oude nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nummer verwijderen
Ik heb sinds vandaag mijn telefoonnummer laten wijzigen
Daarna bij Apple mijn nummer gewijzigd en verder overal waar nodig Maar steeds blijft mijn oude nummer voor I Message en Face Time staan Hoe verwijder ik mijn oude nummer ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is al opgelost
|
|
||||
|
||||
Hoe? Dan hebben anderen er ook iets aan...
|
||||
|
||||
Je hebt gelijk
Ik heb overal het nummer moeten wijzigen Ook in je mijn kaart bij contacten en bij instellingen moet je dus het nummer wijzigen Echt overal waar je naam bij staat Laatst gewijzigd door boeffie; 10-09-20 om 11:54. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummer doorschakelen | Steel Dogg | iPhone algemeen | 1 | 09-03-16 18:43 |
Muziek: Nummer uit iPhone verwijderen, niet zichtbaar in iTunes | skaljee | Muziek, foto & video | 0 | 28-10-12 13:45 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
|
|