Ringtones bij agenda punten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Ik heb in mijn agenda verschillende onderwerpen als agenda punt ingevoerd, hoe kan ik per agendapunt een ander geluid koppelen ? of kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtones bij agenda punten
LS,
Ik heb in mijn agenda verschillende onderwerpen als agenda punt ingevoerd, hoe kan ik per agendapunt een ander geluid koppelen ? of kan ik alleen maar kiezen uit de reeks geluiden die dan voor alle soorten agenda punten gaan gelden ? Ik noem maar even een paar fantasie voorbeelden om het nog duidelijker te maken wat ik wil: bv een kapper spraak, ik wil geluid A naar iemand op visite gaan, ik wil geluid B tandarts kontrole bezoek, ik wil geluid C Hoor graag. Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet.Je kunt maar 1 geluid instellen voor de agenda melding, misschien kan het wel met Automatisering of Opdrachten app.
|
|
|||
|
|||
ringtones bij agenda
Bedankt Kokkie44 voor je antwoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda punten delen werkt niet. | N33D | iPhone algemeen | 12 | 07-01-13 00:49 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
Sync agenda op mac en muziek op pc, ringtones verdwijnen | pbarendr | iTunes | 0 | 20-02-08 10:48 |
|
|