//

na reset van iphone zijn dan echt alle foto's en video's verloren?

na reset van iphone zijn dan echt alle foto's en video's verloren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht naar soortgelijke problemen. Ik vond zelf niks recents, ik lees het graag als er wel iets is hierover. En excuus als mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-20, 01:14
Madelief81 Madelief81 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Angry na reset van iphone zijn dan echt alle foto's en video's verloren?

Ik heb gezocht naar soortgelijke problemen. Ik vond zelf niks recents, ik lees het graag als er wel iets is hierover. En excuus als mijn verhaal niet de bedoeling is.

Ik ben echt ten einde raad. Ik was hier al zo vaak bang voor geweest. Ik doe de fotoboeken thuis en ik probeer al jaren met kunst en vliegwerk de fotos en videos van mijn mans iphone (inmiddels iphone 11 128bg) veilig te stellen naar mijn windows laptop. Maar helaas lukte het het afgelopen jaar niet, en stelde ik de klus steeds uit.

Doordat de iphone waarschijnlijk zo vol zat is de telefoon afgelopen woensdag uitgevallen, het apple logo was alleen maar in beeld. Mijn man naar de apple store. Helaas (denk ik) is de telefoon daar gereset. We zijn dus ruim een jaar aan foto's en films kwijt van ons dochtertje van 2 en zoon van 8. De iphone maakt super foto's dus al onze belevenissen zijn daarmee vastgelegd. Terwijl ik dit tik realiseer ik me hoe stom ik/we zijn geweest om bijv. icloud niet werkend te maken (oude foto's kregen we er niet uit) of hulp in schakelen waarom overzetten laptop niet werkt. maar van als als als, krijg ik mijn foto's niet mee terug.

vraag:
Is er iemand, een bedrijf die toch iets kan betekenen om die data te vinden. waar is die data überhaupt gebleven?


groet Marlene
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-20, 16:43
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

is allerlei software wat je hiervoor kunt gebruiken (zou kunnen proberen ) elcomsoft kan heel veel recovery doen reincubate heeft ook heel veel recovery software
maar die halen denk ik alleen foto s uit een backup
En er is nooit een backup op een pc /mac gemaakt via itunes met die iphone ?
  #3  
Oud 19-09-20, 16:50
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Het verwonderd mij dat er gegevens van de iPhone verdwijnen na een reset. Ik heb al herhaaldelijk op mijn iPhone en iPad een harde reset uitgevoerd en dit heeft nooit enige invloed gehad op de inhoud van mijn toestel. Het is ook merkwaardig dat ze bij de Apple Store een actie zouden uitvoeren waarbij gegevens gewist worden zonder dat ze u hiervan op voorhand verwittigen of dat ze u ten minste eerst zouden vragen of u een reservecopie hebt.
Ik zou bij de bewuste store toch eens om tekst en uitleg gaan vragen, er is misschien iets anders aan de hand en het kan misschien hersteld worden. Succes ermee !
  #4  
Oud 19-09-20, 20:53
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

harde reset doet niks met foto s enz als ze bij apple de iphone terug gezet hebben naar fabrieks instellingen wel dan word de iphone gewist
  #5  
Oud 20-09-20, 13:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik vrees het ergste. Als het toestel naar fabrieksinstellingen is terug gezet (wat niet ondenkbaar is), dan zou heeeeeeeel misschien een data recovery bedrijf iets kunnen betekenen.

Ik denk het persoonlijk overigens niet, want logischerwijs is met het installeren alles weer overschreven.

geen backup en geen icloud photo's aan lijkt me dat alles dan wel weg is.

Vermoedelijk zal verhaal halen bij de reparateur niets uithalen aangezien ze waarschijnlijk allemaal in de kleine lettertjes iets hebben staan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor het data verlies bij een reparatie (iets dat ik wel logisch vind, daar ben je tenslotte zelf verantwoordelijk voor).



Als je even op google kijkt, zie ik dit als een van de eerste linkt:

https://drfone.wondershare.com/iphon...om-iphone.html
misschien een optie waard om eens te installeren op een machine en je telefoon te laten scannen. Wellicht kan er nog iets.
  #6  
Oud 21-09-20, 19:07
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

Er is toch denk ik wel door de medewerkers van apple gevraagd voor toestemming om het toestel terug te zetten naar fabrieks instellingen ?
Ik zou dat raar vinden als ze dat zo maar ongevraagd zouden doen
Maar goed zijn ook reparatie bedrijven die ongevraagd je toestel updaten waar is dus niet om vraag


je zou het kunnen proberen met deze software , ik zou wel via paypal betalen voor een betaalde versie
kun je altijd je geld terug vragen als het niet werkt
  #7  
Oud 16-03-21, 09:41
Marcey Marcey is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Hi,
Ik las je onderwerp van een tijdje geleden en vroeg me af of je uiteindelijk nog de fotos hebt kunnen terughalen ?
Reageren

Labels
data herstel, foto's kwijt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn echt alle problemen verholpen in iOS 8.0.2? RebelStar iPhone algemeen 25 20-11-14 11:45
Foto: Alle foto's met flits zijn compleet wit en wazig!Wat is dit? Leetah Muziek, foto & video 26 06-06-14 08:37
iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen? Beving Muziek, foto & video 0 15-01-12 19:39
Na het instellen van een 1cloud reservecopie zijn alle Foto's op iphone4 verdwenen! LMOM iCloud 0 25-11-11 09:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.