Tegelijk muziek streamen + app-geluiden lokaal op iPhone kan niet meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 14(.01) kan ik niet meer tegelijkertijd: 1) Spotify muziek streamen naar mijn stereo (airplay) + 2) geluiden van apps lokaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tegelijk muziek streamen + app-geluiden lokaal op iPhone kan niet meer?
Sinds de update naar iOS 14(.01) kan ik niet meer tegelijkertijd:
1) Spotify muziek streamen naar mijn stereo (airplay) + 2) geluiden van apps lokaal op mijn iPhone (bv Instagram video's) Dit is vreselijk irritant, ik wil in mijn luie stoel muziek kunnen luisteren en ondertussen ook wat op mijn telefoon rondklikken. Zodra ik iets afspeel op mijn telefoon wat geluid maakt (bv instagram video), stopt de muziek op de stereo en wordt het video-geluid afgespeeld op de speakers.... Ik wil dus graag dat de muziek doorspeelt op de stereo, en het geluid van de video uit de iPhone komt. Werkte gewoon altijd bij 13.X... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is bij mij altijd al zo geweest maar zou het graag ook anders hebben.
|
Labels |
geluid, spotify, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notificaties tegelijk op iphone en Watch werkt niet meer.....? | Fotomoment | Apple Watch algemeen | 1 | 24-09-18 15:08 |
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? | cort | iTunes | 0 | 25-10-08 12:00 |
|
|