Ringtones op iPhone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iemand die een idee heeft, hoe je je eigen ringtones op je iPhone kan zetten? Ik heb al verschillende programma's geprobeerd en online opgezocht. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtones op iPhone zetten
Hoi,
Iemand die een idee heeft, hoe je je eigen ringtones op je iPhone kan zetten? Ik heb al verschillende programma's geprobeerd en online opgezocht. Maar op de een of andere manier ziet iTunes de m4r bestanden niet meer (de m4a bestanden dan wel weer) en kan ik deze dan ook niet van iTunes naar iPhone sturen. Het was eerder wel altijd mogelijk, maar misschien nu niet meer? Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik 3utools windows app die kan iedere mp3 in de ringtunes zetten
|
|
|||
|
|||
Ik ga dat programma eens even proberen. Hopelijk lukt het dan wel! Bedankt!
Update: Het is gelukt! Handig programma! Nogmaals Bedankt! Laatst gewijzigd door KrazerT; 30-09-20 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Je kan ook ringtones op je iPhone zetten met "garageband" wel iets omslachtig.
Als je het eenmaal door heb een eitje, zo doe ik het ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niets werkt om ringtones op Iphone te zetten | willemr01 | iPhone algemeen | 2 | 04-03-17 19:33 |
Ringtones op iphone 5c | hellenkok | iPhone algemeen | 0 | 07-09-14 20:53 |
Ringtones Iphone 4 | japanserodeleger | Chat en geruchten | 2 | 08-07-10 21:50 |
Ringtones op de iPhone. | Ketting | Ringtones en Wallpapers | 10 | 12-07-08 21:00 |
iPhone Ringtones | macgreek | Ringtones en Wallpapers | 4 | 20-04-08 18:44 |
|
|