Niets werkt om ringtones op Iphone te zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zo ongeveer alle topics bekeken. Ben al zeker 6 uur bezig om 1 ringtone op mijn nieuwe Iphone te krijgen. NIETS lukt. In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niets werkt om ringtones op Iphone te zetten
Ik heb zo ongeveer alle topics bekeken. Ben al zeker 6 uur bezig om 1 ringtone op mijn nieuwe Iphone te krijgen. NIETS lukt.
In lijst Ringtones van Itunes staan de ringtones. In de lijst Tonen niet. Ik kan ze er ook niet naartoe krijgen. Wie weet raad. (zie beide screenprints) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zijn diversen progjes voor 3 u tools bv kun je ze maken en erop zetten is gratis
|
|
||||
|
||||
Dan moet je de boel omzetten naar m4r want met mp3 bestanden gaat je dat niet lukken. Free ringtone maker bijvoorbeeld doet dit automatisch, je kan het nummer aanpassen en het nummer komt direct in iTunes terecht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niets meer via itunes op mijn iphone zetten | schelfie | iPhone algemeen | 3 | 26-02-13 17:07 |
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet | DvandenHoek | iPhone algemeen | 3 | 03-12-11 11:13 |
iPhone: Vast in recovery, niets werkt | Bluprint | Jailbreak | 13 | 12-11-10 20:31 |
Ringtones werkt niet onder iOS4 | MichaelJ | Ringtones en Wallpapers | 4 | 08-07-10 22:55 |
iPhone Ringtones aanmaken (werkt echt) | jeltekalkman | Archief | 2 | 24-06-09 21:34 |
|
|