Ringtones werkt niet onder iOS4 discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu iOS 4.0 draaien en is echt super. Alleen als ik ringtones wil synchroniseren dan werkt dit niet. Zie ze nergens terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ringtones werkt niet onder iOS4
Hallo,
Ik heb nu iOS 4.0 draaien en is echt super. Alleen als ik ringtones wil synchroniseren dan werkt dit niet. Zie ze nergens terug op me iPhone. Beetje jammer want dit werkte in vorige iTunes wel gewoon en op me iPhone ook met software 3.1.2. Beetje vreemd! Meer mensen last van? Oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier geen problemen mee werkt als een TIET
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was me ringtones kwijt na herinstallatie van Windows ''ze waren dus uit Itunes'', maar ze stonden nog steeds op me iphone, Nu met de Recovery naar IOS4.0 was alles weg ik heb de ringtones weer moeten maken en gewoon standaard synchroniserd Tutorial: Ringtones maken via iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Hopelijk weet je zo voldoende ? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook al geprobeerd..
Ik heb de m4r bestanden staan, maar ze openen niet in Itunes:s |
Labels |
itunes, ringtones |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tjilp werkt niet onder ios4? | cezi | iPhone Apps | 2 | 03-07-10 14:44 |
GMail onder IOS4 op iPhone 3G werkt niet | ® iMark | iPhone algemeen | 0 | 24-06-10 17:24 |
Microfoon werkt niet onder bepaalde omstandigheden | hanzana | iPhone algemeen | 10 | 03-03-09 14:20 |
Locate me werkt niet onder 1.1.3 | eddonkers | iPhone algemeen | 11 | 03-03-08 14:49 |
Independence werkt niet onder iTunes 7.6? | combicart | Archief | 5 | 26-01-08 18:59 |
|
|