wachten op de 12 of toch gaan voor de 11 Pro Max? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een avontuur van een dag of twee naar de Note 20 Ultra naar: een omg ik moet een iPhone! terug, (bespaar jullie alle ellende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachten op de 12 of toch gaan voor de 11 Pro Max?
Na een avontuur van een dag of twee naar de Note 20 Ultra naar: een omg ik moet een iPhone! terug, (bespaar jullie alle ellende verder) heb ik een iPhone 8 kunnen scoren maar dat is toch wel behelpen inmiddels, ik kan nu abbotechnisch verlengen. de iPhone 8 moet 3 x per dag opgeladen worden, vind m veel te klein, dus eigenlijk is t wel tijd voor een update. Zit nu dus in mega twijfel: wacht ik nog op een onbekend aantal weken op de 12 Pro max (waarvan men zegt dat deze pas in november te verwachten is) of ga voor de 11 pro max welke direct beschikbaar is! Help mij eens met mijn keuze
Ben benieuwd wat jullie zouden kiezen in mijn situatie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Note 20 ultra valt tegen ?
Wou ook die proberen maar ben bang dat ik na 13 jaar iPhone niet zomaar over kan stappen en wennen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die maakt de telefoon stukken sneller en betere foto’s Maar goed dat ik weet nu dat Samsung geen keuze voor mij is Ik heb in augustus mijn XS verkocht en een nieuwe 11 pro gehaald In jouw geval zou ik persoonlijk even geduld hebben Stel je koopt een 11 pro Max en ziet dan dat je de 12 wil dan wordt het een jaar wachten of extra geld uitgeven Wachten op de 12 en dan beslissen is vaak voordeliger Als ze bekend worden gemaakt kan je al beslissen wat je wil |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus even geduld |
|
||||
|
||||
Nu te bestellen die handel
|
|||
|
|||
6 November pas😭
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt en laat ik nu de pro Max willen! En dan nog is t de vraag of je m dan een week later daadwerkelijk hebt....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil de blauwe Gelukkig heb ik een 11 pro nu van bijna twee maand oud dus geen haast |
|
|||
|
|||
Das lekker! Ik wil ook de blauwe, ik vrees dat veel mensen die willen...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ah das wel tof!!!!;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 5S op 7.0.4 - Naar 8.1 gaan? Wachten? | Sick Mic | Jailbreak | 1 | 05-10-15 15:04 |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. | sweetysven | Odido (T-Mobile) | 14 | 31-10-08 14:06 |
Iphone nu kopen of toch 6 maanden wachten ? | jermain | Archief | 2 | 01-10-07 13:27 |
|
|