Whatsapp problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds de update naar ios 14.01 en daarna naar 14.2 is er een probleem, bij mij dan, met het niet kunnen afspelen van video's. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp problemen
Goedemorgen,
Sinds de update naar ios 14.01 en daarna naar 14.2 is er een probleem, bij mij dan, met het niet kunnen afspelen van video's. Ik kan een video alleen maar afspelen wanneer ik naar 'bewerken' ga en op afspelen klik. App al een keer verwijderd en er opnieuw opgezet maar dat was geen oplossing. Contact gezocht met de helpdesk en die vroegen om een filmpje van het probleem, daarna niets meer gehoord. Iemand die mogelijk een oplossing weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
14.2 is nog een beta en dus kan je dit soort problemen verwachten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oké dan ligt het niet aan de Beta
Maar ik heb een paar apps gehad met kleine problemen nadat IOS 14 kwam Deze heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd En toen was het beter Misschien kan dat bij jou ook helpen Het is maar een idee |
|
|||
|
|||
Dat had ik gisteren ook al gedaan, maar helpt niet, feedback naar Apple gestuurd en ook naar Whaisapp.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen Viber en Whatsapp | belgiumiphone | iPhone Apps | 2 | 10-05-15 16:01 |
Ineens problemen whatsapp | pheeb | iPhone algemeen | 0 | 03-12-14 21:26 |
imessage en whatsapp problemen | Dittef | iPhone algemeen | 1 | 14-01-12 19:18 |
Notificatie Problemen! Whatsapp/MSN | TOcean | iPhone Apps | 4 | 10-04-11 23:15 |
|
|