Volume iPhone XR automatisch op maximaal na verbinding met auto via Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ik iOS 13 heb, gaat het volume van mijn iPhone XR automatisch op maximaal zodra ik contact heb gemaakt met de auto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume iPhone XR automatisch op maximaal na verbinding met auto via Bluetooth
Hallo allemaal,
Sinds ik iOS 13 heb, gaat het volume van mijn iPhone XR automatisch op maximaal zodra ik contact heb gemaakt met de auto via Bluetooth. Dit is heel vervelend en voor iOS13 had ik dit probleem niet. Inmiddels staat iOS 13.1.2 op mijn telefoon, maar het probleem blijft. Heeft iemand een oplossing? Groetjes, Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoor het graag! Kan echt nergens een oplossing vinden. Alvast bedankt! Wilbert |
Labels |
ios13, iphone xr, volume maximaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 en bluetooth verbinding in auto | Bador | iPhone algemeen | 2 | 11-08-13 18:41 |
iPhone 5 slechte bluetooth verbinding auto | davidspeijer | iPhone algemeen | 3 | 29-01-13 21:37 |
Bluetooth verbinding iPhone met auto | Yosti | iPhone algemeen | 1 | 20-06-12 09:11 |
Bluetooth automatisch aan wanneer in auto houder | Bosje | Jailbreak apps en thema's | 9 | 29-10-09 20:53 |
|
|