//

Bluetooth verbinding iPhone met auto

Bluetooth verbinding iPhone met auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister in de auto heel graag naar de muziek die ik op mijn iPhone 4s heb staan. Aangezien ik de telefoon niet via USB ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-12, 18:19
Yosti Yosti is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Bluetooth verbinding iPhone met auto

Ik luister in de auto heel graag naar de muziek die ik op mijn iPhone 4s heb staan. Aangezien ik de telefoon niet via USB aan kan sluiten (er zit wel een USB aansluiting in, maar niet een aansluiting voor het geluid), doe ik dit altijd via een bluetooth verbinding. Mijn auto heeft een ingebouwd bluetooth systeem dat eigenlijk altijd prima werkt.

Echter... de kwaliteit van het geluid is al een tijdje vrij slecht. Ik heb het ook getest met een Samsung Galaxy SII en die geeft echt betere geluidskwaliteit. Tot daar aan toe, maar sinds gisteren is de kwaliteit ineens echt enorm gekelderd. Het volume is plotseling enorm omlaag gegaan (normaal gesproken stond hij bij 10-11 al hard, nu moet ik echt naar de 20 om wat te horen) en je hoort gewoon dat het gedempt wordt en dat het geluid erg stoort. Soms komt er ineens een nummer tussendoor dat wel normaal afspeelt en dan knal ik bijna mijn auto uit door het plotselinge volume.

Aangezien de Samsung Galaxy SII geen problemen heeft, lijkt het toch echt te liggen aan mijn iPhone. Heeft iemand een idee hoe ik de kwaliteit van het geluid weer kan verbeteren? En dus: hoe ik de kwaliteit van de bluetooth verbinding kan verbeteren tussen de iPhone en de auto? Ik vind het echt super irritant, dus ik hoop dat jullie wat suggesties voor me hebben! Alvast heel erg bedankt daarvoor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-12, 09:11
Yosti Yosti is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Sorry voor de dubbelpost, maar nog even ter aanvulling:

Ik heb het vanochtend weer een keertje geprobeerd, maar volgens mij ligt het echt aan de Bluetooth verbinding tussen telefoon en auto. Het geluid van de muziek is prima als ik het gewoon op de telefoon afspeel, maar zodra ik de muziek via Bluetooth wil streamen hoor ik wat gekraak en geruis en dan gaat het dus weer mis. Bellen gaat trouwens wel gewoon goed via de Bluetooth verbinding. Ik begrijp er niets meer van, hopelijk iemand anders wel!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth Pan verbinding met Mac mikevosje iPhone algemeen 0 17-02-12 15:43
probleem met bluetooth verbinding tomtom martinvanzurk iPhone Navigatie 3 11-02-11 18:45
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 Tiestofan Wi-Fi 2 18-12-10 19:15
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 13:13
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 akk iPhone algemeen 0 09-07-09 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.