//

Wat vraagjes over de coronamelder app

Wat vraagjes over de coronamelder app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds een tijdje heb ik de coronamelder app op mijn telefoon staan. Ik zie bij blootstellingsmeldingen een paar keer per dag nieuwe bestanden staan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-20, 08:36
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Wat vraagjes over de coronamelder app

Hoi,

Sinds een tijdje heb ik de coronamelder app op mijn telefoon staan. Ik zie bij blootstellingsmeldingen een paar keer per dag nieuwe bestanden staan. Meestal staat het aantal verstrekte codes op 150.. maar soms ook op 600 of hoger. Is dit de tijd dat ik in contact ben geweest met iemand anders die de coronamelder app heeft? Dus hoe hoger het getal hoe langer in de buurt geweest?

Iets anders wat me opvalt is dat ik tussen grofweg 1700 gisterenavond en 0500 vanochtend 7 “contacten” zou hebben gehad. Dit is raar want ik was gewoon thuis (rijtjeshuis op een hoek van een rij)... zit dit dan louter hits van de buren? Dat zou me wel verbazen dat het door gewapend beton heen gaat en dan ook nog een paar meter afstand ertussen. Of zie ik iets anders en betekenen de bestanden wat anders?

Cheers
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-20, 09:11
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icepick Bekijk bericht
Hoi,

Sinds een tijdje heb ik de coronamelder app op mijn telefoon staan. Ik zie bij blootstellingsmeldingen een paar keer per dag nieuwe bestanden staan. Meestal staat het aantal verstrekte codes op 150.. maar soms ook op 600 of hoger. Is dit de tijd dat ik in contact ben geweest met iemand anders die de coronamelder app heeft? Dus hoe hoger het getal hoe langer in de buurt geweest?

Iets anders wat me opvalt is dat ik tussen grofweg 1700 gisterenavond en 0500 vanochtend 7 “contacten” zou hebben gehad. Dit is raar want ik was gewoon thuis (rijtjeshuis op een hoek van een rij)... zit dit dan louter hits van de buren? Dat zou me wel verbazen dat het door gewapend beton heen gaat en dan ook nog een paar meter afstand ertussen. Of zie ik iets anders en betekenen de bestanden wat anders?

Cheers
Persoonlijk denk ik dat de app nog lang niet goed werkt
Er zijn veel problemen mee
  #3  
Oud 21-10-20, 17:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik denk dat je deze antwoorden hier niet gaat vinden. Als je echt dit soort dingen wil weten dan moet je op een andere site wezen. Bij de artikelen over de corona app op tweakers (ik neem aan dat in dit geval deze naam hier wel genoemd mag worden) staan veel beter commentaren. Daar is ook een ven de mensen die betrokken is bij de app aanwezig. Als je een vraag aan hem direct stelt, dan antwoord hij daar ook op. Ze zijn daar ook best wel open over deze app. Dus ik zou je adviseren om inhoudelijk daar je licht op te steken.
Reageren

Labels
coronamelder



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.