//

iPhone 12 (alle modellen) Ervaringen & Discussies

iPhone 12 (alle modellen) Ervaringen & Discussies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit topic is bedoeld om de nieuwe iPhone 12 serie te bespreken. 12 mini model 12 12 Pro 12 Pro Max Deel hier je ervaring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-20, 07:28
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard iPhone 12 (alle modellen) Ervaringen & Discussies

Dit topic is bedoeld om de nieuwe iPhone 12 serie te bespreken.
  • 12 mini model
  • 12
  • 12 Pro
  • 12 Pro Max

Deel hier je ervaring of verwachtingen
Liggen jullie al voor de winkel of wachten jullie nog even.
Ik vind mijn iPhone 11 Pro nog ff prima
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-20, 10:41
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik ga wel voor de 12 Pro. Ik ben erg hard aan het denken om een blauwe te nemen, na altijd Space grey of zwart te hebben gehad. Op 17 december kan ik mijn abonnement weer verlengen. Dus ik lift mee op de ervaringen van anderen...
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #3  
Oud 18-10-20, 22:40
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Ik ga voor de iPhone 12 Pro Max, de Blauwe, al vind ik alle kleuren wel ok, weet wel dat ik nooit meer voor een zilveren ga: de zijkanten krassen echt te snel. Ben erg benieuwd hoe het gaat met de levering, de blauwe zal populair zijn, hoop dat een preorder er voor zorgt dat je m daadwerkelijk de volgende week daarop binnen hebt!
  #4  
Oud 19-10-20, 09:22
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Ik ga wel voor de 12 Pro. Ik ben erg hard aan het denken om een blauwe te nemen, na altijd Space grey of zwart te hebben gehad. Op 17 december kan ik mijn abonnement weer verlengen. Dus ik lift mee op de ervaringen van anderen...
Ook ik heb altijd zwart of Space Gray gehad en vond het tijd voor eens wat anders. Dus de 12 (128GB) in het blauw besteld in pre-order (mocht al enige tijd verlengen). Ben benieuwd wanneer hij binnen komt!

Heb even zitten twijfelen tussen de 12 en de 12 Pro, maar toch besloten wat centen in mijn zak te houden en dus de Pro niet te kopen
Wat is voor anderen de reden om een Pro (Max) te kopen?
  #5  
Oud 23-10-20, 17:29
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Ik heb hem sinds deze ochtend!
Momenteel zeer tevreden van, ik gebruik hem al sinds 10u30 en ik heb nog maar 30% batterij verbruikt.. qua snelheid uiteraard goed (maar aangezien ik van een XS kwam merk ik geen extreem verschil) en ook de foto's zien er goed uit
ook een heel mooi design (jammer genoeg zitten er na een halve seconde vingerafdrukken op de hele rand, zoals al in de internationale pers gezegd was)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s kopen in Amerika - alle modellen geschikt? SamOpReis Koopinformatie USA 1 09-01-14 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.