//

iPhone 4s kopen in Amerika - alle modellen geschikt?

iPhone 4s kopen in Amerika - alle modellen geschikt? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Eind deze maand moet ik voor werk naar de VS. Ik wil een nieuwe iPhone 4s 32GB kopen, omdat die goedkoper is en ik erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-14, 13:31
SamOpReis SamOpReis is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 4s kopen in Amerika - alle modellen geschikt?

Eind deze maand moet ik voor werk naar de VS. Ik wil een nieuwe iPhone 4s 32GB kopen, omdat die goedkoper is en ik erg tevreden was over mijn oude maar die het helaas heeft begeven. Twee vragen:

- Doet elk simlockvrij model van de 4s uit de VS het op het NL netwerk (Telfort simonly op KPN netwerk, 3G), of moet ik een bepaald model hebben?

- Of kan ik beter meteen een iPhone 5c kopen en waarom (niet)?

Alvast bedankt!
Groeten, Sam
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-14, 14:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamOpReis Bekijk bericht
Ik wil een nieuwe iPhone 4s 32GB kopen, omdat die goedkoper is en ik erg tevreden was over mijn oude maar die het helaas heeft begeven.
Bij Apple en de APR is alleen nog maar de 8 GB versie van de iPhone 4S beschikbaar. Die 32 GB versie zal je ergens anders moeten gaan zoeken.

Apple - iPhone - iPhone 4s Technical Specifications
Reageren

Labels
amerika simlockvrij, gsm, iphone4 32gb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kopen in Amerika lt1811 iPhone algemeen 2 02-01-12 15:43
iPhone 3GS: Unlock alle modellen zou nu moeten werken....????? a.onderwater Unlock 1 16-02-11 16:25
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.