//

iPhone 16GB kopen op ebay.

iPhone 16GB kopen op ebay. discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben eindelijk overstag gegaan en heb besloten een 16GB te kopen. Nu wil ik deze via ebay halen en vroeg ik mij af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-08, 19:25
Blauwemeer Blauwemeer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard iPhone 16GB kopen op ebay.

Hallo allemaal,

Ben eindelijk overstag gegaan en heb besloten een 16GB te kopen. Nu wil ik deze via ebay halen en vroeg ik mij af of er hier misschien mensen zijn die ook hun iPhone via ebay hebben gekocht en mij misschien wat goede verkopers aan kunnen raden. Ook ben ik benieuwd naar hoe het zit met het betalen van invoerrechten. Vroeger kocht ik wel eens wat videogames vanuit Canada. Die winkel plakte een sticker op het pakketje waar 'Gift' op stond met een totale waarde van onder de $30. Werkt deze constructie nog steeds? En doen ebay verkopers dit? Of hebben jullie gewoon de gok gewaagd m.b.t. invoerrechten?

Groeten,

een Ebay noob. ^_^
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-08, 20:16
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwemeer Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ook ben ik benieuwd naar hoe het zit met het betalen van invoerrechten. Vroeger kocht ik wel eens wat videogames vanuit Canada. Die winkel plakte een sticker op het pakketje waar 'Gift' op stond met een totale waarde van onder de $30. Werkt deze constructie nog steeds? En doen ebay verkopers dit? Of hebben jullie gewoon de gok gewaagd m.b.t. invoerrechten?

Groeten,

een Ebay noob. ^_^
Lees hier eens: https://forum.iculture.nl/f41/i...zendingen.html
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #3  
Oud 03-01-14, 16:37
irisverburg irisverburg is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 14
Standaard

Ik zit ook te denken om een iphone op Ebay te kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper.
  #4  
Oud 03-01-14, 20:44
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irisverburg Bekijk bericht
Ik zit ook te denken om een iphone op Ebay te kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper.
Klopt, maar als je ze via de verenigde staten of buiten de EU haalt, dan moet je nog importkosten betalen. Bij elkaar ben je misschien 50€ goedkoper...
  #5  
Oud 03-01-14, 20:51
irisverburg irisverburg is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Klopt, maar als je ze via de verenigde staten of buiten de EU haalt, dan moet je nog importkosten betalen. Bij elkaar ben je misschien 50€ goedkoper...
Ik zat eerst ook te denken om op ebay een iphone te bestellen. Hetzelfde probleem als u, ik zat ook met de inportkosten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kopen op ebay Dragan Koopinformatie USA 10 20-09-09 23:09
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen Denneke Koopinformatie Rest Europa 1 30-05-09 16:48
op ebay een iphone kopen Andreas Koopinformatie USA 23 08-03-09 16:05
iPhone kopen op eBay Stevitski Unlock [archief] 9 20-04-08 21:45
iPhone kopen op eBay Yannick Archief 19 14-11-07 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.