iPhone 16GB kopen op ebay. discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben eindelijk overstag gegaan en heb besloten een 16GB te kopen. Nu wil ik deze via ebay halen en vroeg ik mij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 16GB kopen op ebay.
Hallo allemaal,
Ben eindelijk overstag gegaan en heb besloten een 16GB te kopen. Nu wil ik deze via ebay halen en vroeg ik mij af of er hier misschien mensen zijn die ook hun iPhone via ebay hebben gekocht en mij misschien wat goede verkopers aan kunnen raden. Ook ben ik benieuwd naar hoe het zit met het betalen van invoerrechten. Vroeger kocht ik wel eens wat videogames vanuit Canada. Die winkel plakte een sticker op het pakketje waar 'Gift' op stond met een totale waarde van onder de $30. Werkt deze constructie nog steeds? En doen ebay verkopers dit? Of hebben jullie gewoon de gok gewaagd m.b.t. invoerrechten? Groeten, een Ebay noob. ^_^ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik zit ook te denken om een iphone op Ebay te kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zat eerst ook te denken om op ebay een iphone te bestellen. Hetzelfde probleem als u, ik zat ook met de inportkosten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kopen op ebay | Dragan | Koopinformatie USA | 10 | 21-09-09 00:09 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
op ebay een iphone kopen | Andreas | Koopinformatie USA | 23 | 08-03-09 17:05 |
iPhone kopen op eBay | Stevitski | Unlock [archief] | 9 | 20-04-08 22:45 |
iPhone kopen op eBay | Yannick | Archief | 19 | 14-11-07 15:44 |
|
|