Iphone kopen op ebay discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben heel nieuw in de iphone wereld.. Ik heet dragan Ik wil dus graag een iphone 3g, want een 3gs zit me nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou geen iPhone in de USA kopen, maar dat is je eigen keuze natuurlijk.
Echt goedkoop gaan ze daar nou ook weer niet over tafel. De meesten zullen bovendien een AT&T lock hebben |
|
|||
|
|||
Zou je me kunnen helpen naar een goede iphone 3g die in eu is zoeken? Want ik zoek wel wmaar dat is me echt allemaal te duur, 400-500 euro..
het gaat om een 3g 8gb white/black maakt niet uit a.b |
|
||||
|
||||
goed marktplaats in de gaten houden dan
telefoon altijd ophalen en als je er geen goed gevoel bij hebt, lekker laten schieten een 3g 8gig moet je wel voor ca 250 kunnen krijgen |
|
|||
|
|||
okay, en ebay is dus niet echt verstandig?
|
|
||||
|
||||
nou, je hebt natuurlijk ook ebay nederland, maar ik zou zoeken op MP bij je in de buurt
|
|
|||
|
|||
ik heb er toevallig een precies uit mijn woonplaats, staat op mp, maar ook op ebay:
Apple Iphone 3G 8GB in mooie staat 8 GB TomTom Navigon - eBay, GSM's, GSM en telecom. (Eindtijd 30-sep-09 09:56:55 CEST) wat vind je ervan als je het zo kijkt? |
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik zoeken naar een T-mobile toestel die of simlockvrij is gemaakt of waar je een klein bedrag voor betaalt om deze simlockvrij te krijgen.
Scheelt een hoop gedoe met updaten |
|
|||
|
|||
hoezo kan dat niet met die dan, en welke prijs zou je voor die iphone geven
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Huh ik lees dat die eraf is?
En hoezo zou je niet met simlock kunnen updaten... PAst mijn t-mobile kaart erin? En wat zou je ervoor geven ongv? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 16GB kopen op ebay. | Blauwemeer | Koopinformatie USA | 4 | 03-01-14 21:51 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
op ebay een iphone kopen | Andreas | Koopinformatie USA | 23 | 08-03-09 17:05 |
iPhone kopen op eBay | Stevitski | Unlock [archief] | 9 | 20-04-08 22:45 |
iPhone kopen op eBay | Yannick | Archief | 19 | 14-11-07 15:44 |
|
|