Iphone 12 online betalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Er zijn blijkbaar problemen in België om te betalen op de Apple Store. Het probleem is dat je enkel met VISA kan betalen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 12 online betalen
Hi, Er zijn blijkbaar problemen in België om te betalen op de Apple Store. Het probleem is dat je enkel met VISA kan betalen maar dat lukt niet. Mijn bank zegt dat dit aan Apple zelf ligt. Zijn er nog Belgen hier die dit probleem hebben ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik wilde met Apple Pay (VISA) afrekenen en ik kreeg de hele tijd foutmelding dat mijn factuuradres niet klopte. Ik heb in paniek dan maar de Mastercard van mijn moeder gebruikt, daarmee lukte het wel.
|
|
|||
|
|||
Yep hier hetzelfde probleem gehad.
Iphone 12 besteld en dag erna melding dat de betaling niet gelukt was via mijn VISA. Na contact met de bank ( dame sprak al van verschillende mensen hetzelfde verhaal gehoord te hebben) ligt de fout blijkbaar tussen Apple en Visa. Vandaag kwam de foutmelding voor de betaling van de 2 de bestelling ( hoesje voor de 12) ook binnen. Dan maar via mastercard :-( |
Labels |
iphone 12 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via iDeal betalen bij de online Apple Store | Martbov | iPhone algemeen | 0 | 25-10-13 10:58 |
|
|