//

Geen notificaties

Geen notificaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, Sinds ongeveer een week ontvang ik geen notificaties meer op mij iPhone als deze vergrendeld is. De berichten staan wel op de Lock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-20, 11:15
Ri@nne Ri@nne is offline
• iOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Geen notificaties

Hallo forumleden,

Sinds ongeveer een week ontvang ik geen notificaties meer op mij iPhone als deze vergrendeld is.
De berichten staan wel op de Lock Screen , maar dat is maar geluk als ik het zie, het scherm licht niet op en er komt ook geen geluidje.
Is de iPhone niet vergrendeld, dan hoor ik het geluid wel.

De notificaties komen wel op mijn watch binnen en ook op mijn iPad. Beiden met geluid.
Zijn watch en iPad niet ingeschakeld komen ze wél binnen op de iPhone.
Gisteren kwam een FaceTime gesprek ook alleen op de iPad binnen.. Wi-Fi aan of uit op de telefoon maakt geen enkel verschil..

Ik vind dit bloed irritant. In mijn beleving heeft het tot vorige week ook gewoon gewerkt.
Instellingen heb ik al wel 100x bekeken, maar volgens mij staan die gewoon goed.

Help?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email laad niet automatisch in, geen notificaties, geen badge nummer symbool reizigers iPhone algemeen 4 31-10-18 11:54
Geen Push-notificaties flashingst iPhone algemeen 8 02-02-12 20:33
Geen push notificaties van mail Thomas2303 iPhone algemeen 2 08-01-12 12:02
iPhone: Geen push notificaties na jailbreak 3.1.3 JaspervanG Jailbreak 1 14-07-11 23:37
Geen notificaties TyroneC iPhone algemeen 0 21-04-10 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.