iPhone tijdstip input agenda veranderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 14.1 (of eerder), heeft Apple de manier aangepast waarop je tijdstippen in de agenda app kunt invoeren. Ik beschouw deze manier als een achteruitgang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone tijdstip input agenda veranderd
Sinds 14.1 (of eerder), heeft Apple de manier aangepast waarop je tijdstippen in de agenda app kunt invoeren. Ik beschouw deze manier als een achteruitgang vergeleken met hoe het was. Ik kan hier nergens iets over lezen, zou graag willen weten of er meerderen zijn die dit ook vinden of wellicht weten hoe je hier slim mee kan omgaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik calendars planner and reminders in de App Store 😌
Ik vond het ook een vreselijke update vandaar dat ik nu dit programma gebruik en dit synchroniseert met de standaard kalender van je iPhone |
|
||||
|
||||
Ik gebruik WeekCalendar van Utilitap. Een app die erg fijn in gebruik is!
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk is dit een antwoord op je vraag ! |
|
|||
|
|||
Dit “draaien” had ik inmiddels ook gevonden. Het werkt maar blijft gedoe.
|
|
|||
|
|||
De hele agenda lay-out is een achteruitgang, hopelijk zien ze dit bij Apple ook in
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens Daneron!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda instellingen veranderd | kdoelman | iPhone Apps | 1 | 23-02-15 00:54 |
iPad Agenda app met afspraak kopieren en overzichten afspraken op nieuwe tijdstip | BernardNL | iPad Apps | 1 | 04-11-13 14:35 |
iPhone trilt zomaar, op vast tijdstip (elke nacht om 3.30u) | LensSN | iPhone algemeen | 2 | 22-01-13 09:08 |
iPhone: Verkeerd tijdstip | nunogwindowsmobile | Jailbreak | 1 | 29-03-12 17:35 |
Geen tijdstip bij ontvangen sms | renefranssen | iPhone algemeen | 5 | 10-12-11 20:57 |
|
|