ontvanger mails iPhone omgekeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit weekend nieuwe iPhone 12 gekocht. Sinds ik alles heb overgezet staan de ontvangers in mijn mails omgekeerd. Dus voornaam en achternaam verwisseld. Is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontvanger mails iPhone omgekeerd
Dit weekend nieuwe iPhone 12 gekocht.
Sinds ik alles heb overgezet staan de ontvangers in mijn mails omgekeerd. Dus voornaam en achternaam verwisseld. Is dat ergens een instelling want ik vind niets terug. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen -> contacten -> geef weer
|
|
|||
|
|||
Het zijn niet mijn contacten maar mij mails ...
|
|
|||
|
|||
Heb je het al geprobeerd? Als ik de weergave in de instellingen van contacten verander, verandert het ook in de mail. You’re welcome.
|
|
|||
|
|||
Ja hoor reeds geprobeerd en niets verandert.
Mijn vrouw heeft het trouwens ook maar mijn dochter niet terwijl de instellingen allemaal hetzelfde zijn ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd | Luistervinkje | iPhone algemeen | 5 | 07-11-14 16:56 |
iPhone 4 - kleuren scherm veranderd - (omgekeerd) ? | wba | iPhone algemeen | 5 | 18-08-13 14:59 |
Iphone synct niet naar Mac, wel omgekeerd | benxxbird | iTunes | 0 | 06-08-10 09:28 |
|
|