Nieuws verdwenen op 11 met 14.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update van 14.3 is het nieuws verdwenen op mijn Iphone 11 maar op die van mijn vrouw staat het nog steeds. Ik bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuws verdwenen op 11 met 14.3
Na de update van 14.3 is het nieuws verdwenen op mijn Iphone 11 maar op die van mijn vrouw staat het nog steeds.
Ik bedoel als je de Iphone opent en dan van links naar rechts schuift dan kom je uiteindelijk op het laatste blad waar je meerdere dingen ziet met o.a. het nieuws Wie weet hoe ik dat weer terug krijg ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Houdt op uw homescherm een app ingedrukt totdat alles begint te trillen, dan op het plusje bovenaan klikken en zoeken naar "nieuws". Vervolgens kunt u kiezen uit de widgets van het nieuws. Hoop u hiermee te hebben geholpen. |
|
|||
|
|||
Bedankt maar helaas heeft het niet dat opgeleverd wat ik zoek.
Zoeken op nieuws vind die helemaal niets Het gaat mij om de belangrijkste nieuws widget zoals op foto die genomen is van de telefoon van mijn vrouw, ook een Iphone 11 net als ik en die gelijk met die van mij is geupdate |
|
|||
|
|||
Niemand nog advies ?
|
|
||||
|
||||
En als je eens “News” ipv “Nieuws” probeert?
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik news in beeld maar totaal anders als wat ik had.
Nu zie ik dit Laatst gewijzigd door Schenk; 25-12-20 om 00:32. Reden: Zie geen foto |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|