iPhone loopt vast tijdens leegmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, vandaag heb ik een nieuwe 12 Pro Max in gebruik genomen. Nu wil ik mijn XS leegmaken, maar hij blijft nu hangen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone loopt vast tijdens leegmaken
Hallo allemaal,
vandaag heb ik een nieuwe 12 Pro Max in gebruik genomen. Nu wil ik mijn XS leegmaken, maar hij blijft nu hangen in het scherm met een 80% gevuld wit balkje en een Apple logo. Wat moet ik doen??? Aan iTunes gebeurt er niks, een soft reset doet niks. Hij reageert alleen op de aanknop, door op scherm zwart of weer op scherm balkje met logo te gaan. Wie kan me helpen??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14-12-20 om 21:16 ---------- OPGELOST: in DFU gegooid...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem met mn iphone XR. Ik kan er niks mee, ook geen DFU... Hoe heb je het precies opgelost?
|
|
||||
|
||||
@anne heb je de xr wel in dfu staan ? dan blijft het scherm namelijk zwart en dan kun je de iphone opnieuw flashen Een reset naar fabrieks instellingen gaat ook niet ?
|
|
|||
|
|||
Ik kon er helemaal niks meer mee... ik kreeg de tip om de telefoon leeg te laten lopen. Heb dat gedaan en toen heeft de telefoon het leegmaken automatisch opnieuw opgestart en is het gelukt.
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone loopt vast tijdens de backup | Superwurm | iPhone algemeen | 1 | 24-08-10 01:47 |
iPhone loopt vast tijdens of na bellen | Linkerpink | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 21:46 |
iPhone: Iphone 3GS Loopt vast tijdens purplerain ! | Gabriel Antonyo | Jailbreak | 6 | 06-08-09 10:51 |
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! | Mirrage | Archief | 7 | 31-07-08 00:49 |
|
|