//

Whatsapp niet (meer) zichtbaar in deelmenu

Whatsapp niet (meer) zichtbaar in deelmenu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone X met iOS 14.2 en sinds kort kan ik vanuit bijvoorbeeld de Foto app, geen foto’s meer delen via Whatsapp. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-20, 09:46
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard Whatsapp niet (meer) zichtbaar in deelmenu

Hallo,

Ik heb een iPhone X met iOS 14.2 en sinds kort kan ik vanuit bijvoorbeeld de Foto app, geen foto’s meer delen via Whatsapp. Ook andere apps staan hier ineens niet meer tussen. Als ik een foto selecteer en vervolgens op het deelicoon druk zie ik Whatsapp niet meer, ook niet als ik vervolgens in het deelmenu klik op “Meer” staat daar Whatsapp, maar ook andere apps, bijvoorbeeld Outlook, niet meer tussen.

Mijn vriendin heeft een iPhone en die heeft hetzelfde probleem.

Ook als ik bijvoorbeeld een nieuwsartikel van de app Nu.nl wil delen, kan ik dit niet meer delen via Whatsapp, voorheen kon dit wel. Zie bijgevoegde foto's:





Ik heb gezocht in allerlei instellingen maar ik kan de oplossing niet vinden.

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door stefaaaan; 28-12-20 om 14:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-20, 12:46
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Ja, ik heb wel een idee.
Dat probleem had ik ook. Even een contact selecteren waar je een foto naar wilt sturen en dan via toevoegen foto of video een foto selecteren en verzenden, bij mij was het gelijk opgelost.
  #3  
Oud 28-12-20, 14:48
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Bekijk bericht
Ja, ik heb wel een idee.
Dat probleem had ik ook. Even een contact selecteren waar je een foto naar wilt sturen en dan via toevoegen foto of video een foto selecteren en verzenden, bij mij was het gelijk opgelost.
Wat bedoel je precies? In Whatsapp zelf kan ik natuurlijk nog steeds foto's en video's versturen, maar het gaat om het deelmenu: bijvoorbeeld een foto versturen vanuit de Foto app, of bijvoorbeeld een Tikkie versturen, ook daar staat Whatsapp niet meer bij...

Update: als ik 1 foto selecteer in de standaard Foto app dan staat Whatsapp er niet tussen, en als ik 2 foto's selecteer wel, heel raar?? En als ik een betaalverzoek maak via mijn bankapp staat Whatsapp er dus ook niet bij.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-12-20 om 15:05 ----------

Het is opgelost, ik heb mijn iPhone opnieuw opgestart en whatsapp is weer zichtbaar. Soms kan de oplossing eenvoudig zijn

Laatst gewijzigd door stefaaaan; 28-12-20 om 15:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Woordvoorstel in WhatsApp niet meer zichtbaar Dooielippe iPhone algemeen 9 29-09-18 11:49
Contacten niet zichtbaar in Whatsapp pdvanloo iPhone algemeen 1 23-02-17 12:56
whatsapp niet alle foto albums zichtbaar seije017 iPhone algemeen 3 21-11-14 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.