iOS14: 'Sta trackingverzoeken van apps toe' grayed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik bij Instellingen kijk bij Privacy --> Tracking , dan is de optie Sta trackingverzoeken van apps toe bij mij grayed out. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS14: 'Sta trackingverzoeken van apps toe' grayed out
Hallo,
Als ik bij Instellingen kijk bij Privacy --> Tracking, dan is de optie Sta trackingverzoeken van apps toe bij mij grayed out. Ik krijg het ook niet bij een herstart aan de praat. Ik heb een artikel gelezen waarin wordt aangeraden uit te loggen met Apple ID, maar dan krijg ik vragen over back-ups en bewaren van data. Daar heb ik niet zo'n zin in. Zie de bijlage. Iemand de gouden tip?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dat feature niet uitgesteld?
https://9to5mac.com/2020/09/03/apple...ivacy-feature/ Welke versie van iOS 14 gebruik je? Een beta?
|
||||
|
||||
Geen idee... bij mijn andere iPhone (een iPhone 7 op dezelfde iOS) kan ik het wel!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik zie wel op de foto dat locatie voorziening aanstaat zie pijltje links boven in
En denk niet dat er zomaar een beta versie op zijn iphone is gekomen ,niet via de regulieren updates althans Dan moet je echt weten hoe je er een beta versie opzet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt (schijnbaar) leeg in IOS14.01 | peekewee | iPhone algemeen | 0 | 06-10-20 09:21 |
iOS14 problemen met gesproken navigatie in de auto | rgestel | iPhone algemeen | 1 | 06-10-20 08:58 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
waar vind ik oudere versie Cydia i.v.m. Grayed out Wi-Fi? | patromino | Archief | 0 | 07-01-09 14:30 |
|
|