Woordvoorstel in WhatsApp niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag mijn iPhone XS Max in bezit en heb sindsdien het probleem als ik een berichtje typ in WhatsApp/Facebook ik niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woordvoorstel in WhatsApp niet meer zichtbaar
Ik heb sinds vrijdag mijn iPhone XS Max in bezit en heb sindsdien het probleem als ik een berichtje typ in WhatsApp/Facebook ik niet meer kan zien wat WhatsApp/Facebook voorstelt als mogelijk woord. Dit valt voor het grootste deel weg achter het toetsenbord.
Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe zou ik het op kunnen lossen? Laatst gewijzigd door Dooielippe; 23-09-18 om 19:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, hier precies hetzelfde probleem en volgens andere forums zijn we zeker niet de enigen die er last van hebben. Een oplossing zal hopelijk in een volgende update van iOS(?) of Whatsapp komen.
|
|
|||
|
|||
WhatsApp heeft gisteren een update gehad, hopelijk is het voor jullie opgelost.
|
|||
|
|||
Helaas, na het installeren van de update nog steeds hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Na de update is het inderdaad nog niet opgelost.
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat jullie Facebook en Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik heb beiden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas.
Laatst gewijzigd door Dooielippe; 26-09-18 om 08:51. |
|
|||
|
|||
Komt wel goed over een paar weken. Toen de iPhone X net nieuw was, waren er ook her en der apps met UI-problemen. De Xs Max is weer een nieuwe resolutie en dat geeft soms probleempjes hier en daar
|
|
|||
|
|||
Het zal vast goed komen, maar het zou ook kunnen dat ik iets verkeerd gedaan had.
Uiteindelijk zal het ook wel goed komen. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. |
|
|||
|
|||
Weergave op ingezoomd gezet en probleem is opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet zichtbaar in Whatsapp | pdvanloo | iPhone algemeen | 1 | 23-02-17 13:56 |
whatsapp niet alle foto albums zichtbaar | seije017 | iPhone algemeen | 3 | 21-11-14 17:29 |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
Foto: foto's niet meer zichtbaar | tasjake | Muziek, foto & video | 0 | 14-09-12 15:33 |
App icons niet meer zichtbaar | Congierge | iPhone algemeen | 3 | 26-05-12 06:15 |
|
|