App icons niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond heren, Nadat ik de 5.1.1 update heb uitgevoerd om daarna te jb" en zien sommige iconen wit ipv het plaatje.. Iemand die weet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Goeieavond heren,
Nadat ik de 5.1.1 update heb uitgevoerd om daarna te jb" en zien sommige iconen wit ipv het plaatje.. Iemand die weet hoe ik het terug krijg ? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() respring..
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je al een harde reset geprobeerd? Zo'n 10 seconden zowel de homeknop als de aan/uit knop inhouden tot de iPhone uitgaat en het Apple logo'tje weer verschijnt.
Edit: S.v.p. profiel bijwerken ![]() Laatst gewijzigd door Bubbly; 26-05-12 om 05:32. Reden: Incorrecte opmerking weggehaald. |
|
|||
|
|||
![]() Installeer sbsettings via cydia .
Open sbsettings instellingen en kies daar "dock applications" daarna rechts bovenaan kiest u "fix blanks" en nu is het opgelost. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 15:35 |
AppleTV niet meer zichtbaar in Itunes | L4a | Apple TV - 1e generatie | 0 | 07-03-12 12:40 |
Mailicoon niet meer zichtbaar in statusbalk | Onyx | iPhone algemeen | 6 | 29-03-11 23:37 |
netwerk symbool niet meer zichtbaar | wilfrida | iPhone algemeen | 14 | 07-06-09 17:58 |
|
|