App icons niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond heren, Nadat ik de 5.1.1 update heb uitgevoerd om daarna te jb" en zien sommige iconen wit ipv het plaatje.. Iemand die weet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App icons niet meer zichtbaar
Goeieavond heren,
Nadat ik de 5.1.1 update heb uitgevoerd om daarna te jb" en zien sommige iconen wit ipv het plaatje.. Iemand die weet hoe ik het terug krijg ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
respring..
|
|
||||
|
||||
Heb je al een harde reset geprobeerd? Zo'n 10 seconden zowel de homeknop als de aan/uit knop inhouden tot de iPhone uitgaat en het Apple logo'tje weer verschijnt.
Edit: S.v.p. profiel bijwerken Laatst gewijzigd door Bubbly; 26-05-12 om 06:32. Reden: Incorrecte opmerking weggehaald. |
|
|||
|
|||
Installeer sbsettings via cydia .
Open sbsettings instellingen en kies daar "dock applications" daarna rechts bovenaan kiest u "fix blanks" en nu is het opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
AppleTV niet meer zichtbaar in Itunes | L4a | Apple TV - 1e generatie | 0 | 07-03-12 13:40 |
Mailicoon niet meer zichtbaar in statusbalk | Onyx | iPhone algemeen | 6 | 30-03-11 00:37 |
netwerk symbool niet meer zichtbaar | wilfrida | iPhone algemeen | 14 | 07-06-09 18:58 |
|
|