Nieuw serienummer bij reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 heb ik onlangs bij KPN gebracht na een flinke val. Voor en achterkant gebarsten en vochtschade. Nu staat er op e-repair.nl voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw serienummer bij reparatie
Mijn iPhone 4 heb ik onlangs bij KPN gebracht na een flinke val. Voor en achterkant gebarsten en vochtschade.
Nu staat er op e-repair.nl voor mijn bonnummer: Verbruikte onderdelen 1. SWAP APPLE IPHONE 4 16GBZWART KPN DN661-5657 Tevens staat er: Model: IPHONE 4 16GB BLACK DN661-5657 Nieuw serienummer: 012847.................... Reparatiewerkzaamheden: REPARABELE SCHADE Serienummer: 012646........................... Uw referentie: 164569522 Verzenddatum: 13-10-2011 1) Betekent dit dat ik een nieuwe krijg? 2) Wat kan ik allemaal met dit serienummer achterhalen? Heb gelezen dat dat kon, maar op https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do vind ik ook niet veel meer.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en kreeg je een nieuwe?
bij mij staat er niks over nieuw serienummer, maar wel Verbruikte onderdelen 1. SWAP APPLE IPHONE 4 16GBZWART KPN DN661-5657 dat is neem ik aan toch gewoon een nieuw buitenkantje ofzo dan? er staat nu dat hij onderweg is naar de winkel, maar geen idee welke winkel dan, ze hebben hem hier bij mij thuis opgehaald... |
|
|||
|
|||
hoe is het uiteindelijk gegaan? dat staat er nu precies ook bij..
|
|
|||
|
|||
ben nog gebeld voor levering op 1 april bij mij thuis (zondag)
dacht natuurlijk dat het een grapje was maar toch niet; ze kwamen echt kreeg een gloednieuwe iphone dus ben zeer tevreden, was ook nog binnen de 4 weken dus niks te klagen... |
|
|||
|
|||
Een swap is volgens mij een omruiling van je toestel. (Heb het immers aan de hand gehad met mijn vorige 3GS). Afhankelijk van de ouderdom van het toestel wordt het omgeruild met een nieuw toestel, anders is het met een "gereviseerd" toestel.
Deze uitleg heb ik althans gekregen in het Mobistar Center waar ik mijn toestel gekocht had. |
|
||||
|
||||
Klopt, swap is een Engels woord en betekent ruilen.
|
|
|||
|
|||
ik was vandaag naar die kpn winkel.. en ze wouden hem niet geven.. ik kreeg een nieuwe toegestuurd, maar ik had op de mail van teleplan gereageerd dat ik het 'defecte' toestel terug wil, en dat ik niet wil dat hij gerapeerd wordt, maar toch stuurt teleplan een nieuwe op.. en de KPN medewerker zei dat ik hem niet kreeg voordat ik ga betalen.. ik snap er helemaal niks meer van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met IPhone na reparatie bij Larsa | Daniel2929 | iPhone algemeen | 1 | 27-10-11 16:10 |
slechte service/reparatie bij Tmobile | tgstk2 | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-04-11 23:00 |
Reparatie bij solid vision | ind0wtjuh | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-02-11 07:34 |
probleem bij reparatie scherm | rodyp | iPhone algemeen | 12 | 24-04-10 00:11 |
|
|