//

iPhone loopt vast tijdens de backup

iPhone loopt vast tijdens de backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is weer eens hommeles met me telefoon. Deze keer als ik 'm inplug in m'n windhoos XP pc, en ik iTunes heb aangezet, dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 00:47
Superwurm Superwurm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard iPhone loopt vast tijdens de backup

Het is weer eens hommeles met me telefoon. Deze keer als ik 'm inplug in m'n windhoos XP pc, en ik iTunes heb aangezet, dan gaat 'ie automaties backuppen. Op het punt dat 'ie een of ander m4a bestand gaat processen (wat dat ook moge wezen) blijft 'ie op dat punt steken. De CPU van m'n PC draait dan op volle toeren en als ik een uur later weer kom kijken is 'ie nog niet klaar.

Weet iemand wat er loos is? Ik heb al mijn hele telefoon lopen doorzoeken, maar weet ook echt niet waar dat m4a bestand zit (het heet 20090705 184358 2.m4a) en ook niet hoe ik er van af kom

als iemand een goeie tip weet maakt 'ie me helemaal blij

groetjes
Johan

edit:

Heb bij mijn dictafoon een bestand gevonden dat op 2009 07/05 hemaakt is, dus ga ff kijken of het helpt wanneer die verwijdert is

Laatst gewijzigd door Superwurm; 24-08-10 om 01:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-10, 01:47
Superwurm Superwurm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

hee jonges

het probleem hebt zichzelf weer zitten oplossen, want toen ik die voice memoos er af heb gepleurt, backte de phone weer up als een swingende tiet

dus het probleem is bij dees weer helemaal opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel mlzdus iPhone algemeen 0 19-10-10 22:52
Iphone loopt vast tijdens sync, na herstel. Coralala iTunes 0 08-08-10 17:47
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 21:46
iPhone: Iphone 3GS Loopt vast tijdens purplerain ! Gabriel Antonyo Jailbreak 6 06-08-09 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:03.